1. Zdobędziesz nowych klientów

Pierwszy i najważniejszy punkt. Zdobędziesz nowych klientów. Jak? Wyobraź sobie sytuację, w której ktoś potrzebuje oddać samochód do mechanika. Nie zna żadnego a już na pewno nie najlepszego w mieście. Gdzie zatem zacznie szukać? W internecie. Otworzy przeglądarke, wpisze google.pl i dalej ‚Mechanik Toruń’. Spośród tych wyników wybierze zakład, do którego się uda.

  1. Ocieplisz wizerunek swojej firmy

W jaki sposób? Na stronie internetowej umieścisz informacje o swojej firmie. Jej dane, branże, zdjęcia, wykorzystywane narzędzia. Opiszesz również usługi, które wykonujesz, wraz z ich ceną. Pochwalisz się też zdobytym doświadczeniem. Możesz również udostępnić cennik napisać coś o sobie i wyjaśnić dlaczego akurat Twoja firma jest najlepsza w tym co robi.

  1. Zareklamujesz się w świetnym miejscu

Ten punkt łączy się z punktem poprzednim. Wyobraź sobie ile możliwości daje Ci opcja rozmowy z każdym potencjalnym klientem. Możesz go namówić, żeby skorzystał właśnie z Twojego warsztatu. Strona internetowa zrobi to za Ciebie. Będzie dostępna dla każdego go posiada internet(nie znam nikogo kto nie posiada internetu, nie licząc osób starszych). Dla każdego, w dodatku 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.

  1. Ułatwisz sobie kontakt ze stałymi klientami

Klient nie może się do Ciebie dodzwonić bo robisz coś ważnego.  Nie stracisz go. Wejdzie na stronę internetową i napiszę do Ciebie maila. Wie, że masz dużo na głowie. Proste ale skuteczne. Ty za to, będziesz mógł informować swoich klientów o promocjach, nowościach i wszystkim innym co dotyczy Twojej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *